Drage trkačice i trkači Cenera,
na današnjoj izvanrednoj konferenciji za medije Stožera civilne zaštite RH najavljena je dopuna protuepidemijskih mjera koje se tiču sportskih natjecanja na otvorenom, a koja kaže da svi sudionici natjecanja moraju imati COVID potvrdu (ili važeći negativni BAT ili PCR test).
Ova izmjena stupa na snagu sutra (subota) i tako zahvaća i našu utrku koja je prekosutra (nedjelja).
Stoga Vas molimo da prilikom dolaska po svoj startni paket pripremite COVID potvrdu koju ćemo provjeravati prilikom podjele startnih brojeva i na osnovu koje ćemo vam smjeti izdati startni paket.
Ukoliko osim za sebe, dolazite i po startni paket još i za drugu osobu, i za tu osobu ćete nam morati pokazati COVID potvrdu.
Ovo ne vrijedi za natjecatelje virtualne utrke, oni svoje startne pakete mogu preuzeti bez COVID potvrde. Ovo ujedno znači da se natjecatelji cestovne utrke koji nemaju COVID potvrdu, na licu mjesta kod preuzimanja startnog paketa mogu prebaciti na virtualnu utrku i preuzeti svoj startni paket.
Jako nam je žao što se ovako u zadnji trenutak mijenjaju uvjeti za nastup na utrci, no kao što vidite, to nije u našoj nadležnosti i tih se pravila moramo pridržavati ako želimo održati utrku. Tako nešto smo i predvidjeli u pravilima utrke (https://www.cener.hr/highlight/informacije-o-utrci-2021/) u poglavlju “Epidemiološke mjere”.
Svi Vi koji zbog ovoga ne želite nastupiti na utrci, možete doći do po svoj startni paket no nemate pravo nastupa na utrci, odnosno mi ćemo vas prebaciti na virtualnu utrku. Nemamo mogućnost prebacivanja uplate na iduću godinu niti povrata uplate (osim u slučaju da ste uplatili osiguranje od odustanka).
Još jednom, žao nam je zbog ove iznenadne promjene, ali se neizmjerno radujemo što ćemo se ipak (nakon duge 2 godine čekanja) ponovno vidjeti uživo na trgu i trčati ulicama našega grada.
Srdačan pozdrav,
Nedeljko Vareškić
direktor utrke